piątek, 16 sierpnia 2013

Przedstawiam

Zaczęłam i.......stanęłam! Ups! Ale to wszystko przez maksymalnie ograniczony czas. Pokrótce więc podaję dwa owe powody mych zaniechań:

    
 


1. Aleksandra - moja kochana dwulatka, która uwielbia wróżki, szczególnie Dzwoneczka (jakże by sama nie miała taką zostać), od niedawna starsza siostra i mały broj co to zawsze wie gdzie można coś spsocić ;)








2. Mikołaj - mój błękitnooki mężczyzna, który już prawie dwa miesiące temu skradł moje serce ;) na początku miał pewne opory co do nocnego spania, ale na szczęście od dwóch tygodni zaczął już sam ładnie zasypiać w łóżeczku i tak do rana z dwoma pobudkami, ewentualnie trzema (tak więc mogę popracować nad owym postem przynajmniej).

I to by było pewnie dziś na tyle. Kolejnego rąbka tajemnicy uchylę w następnym poście. Wdrażam się powoli w program do obróbki zdjęć, więc myślę że wkrótce uda mi się pokazać więcej z życia moich skarbów. Dobrej nocki życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz