środa, 9 kwietnia 2014

Rozmownie się zrobiło

Ostatnio Córa moja pierworodna, zaczęła z lekka mnie rozwalać swoimi tekstami. Kulawy jeszcze ten Jej język, to prawda, ale coraz więcej stara się przekazywać "słownie". Myślę, że gdyby już płynnie mówiła, ja pewnie z dywanu bym się nie była czasem w stanie podnieść.

1) A więc, siedzimy ostatnio w salonie, grają standardowo bajki. Oczywiście szantaż Matki na telewizor, już był od rana (chyba o śniadanie chodziło). Tymczasem po 10, z nagła Ola wyłącza magiczne pudełko. Pytam więc dlaczego to zrobiła. W odpowiedzi usłyszałam - Nie ma prądu!

2) Jesteśmy w Wawie. Ola zachwycona ogromnymi budynkami. Tłumaczę Jej więc, że to nasza stolica, że mieszkamy w Polsce. Tamta po chwili namysłu - Nie, nie, nie! W Polsce nie! W ... (i tu nazwa naszej miejscowości).

3) Ola siedzi w pokoju, ja zmywam w kuchni. Słyszę potężne "aaaaaa psik". Nie zdążyłam nawet zareagować, a Ola sama do siebie - Na zdrowie!

4) Wczoraj zeszła tez na chwilę na dół do dziadka. Wparowała, dała buzi i krzyknęła - Dzięki! Pa! Zawróciła na pięcie i z powrotem do siebie.

Jak przypomnę sobie więcej, na pewno zanotuję.

Dla ciekawskich wrzucam jeszcze zdjęcia z ostatniego spaceru. Pogoda co prawda u nas w kratkę, ale są i takie dni, kiedy dajemy czadu tylko poza domem.












12 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje dzieciaki :) No i Mamuśka - chcę mieć taką figurę jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 najlepsze! Genialna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas podobny przydomowy plac zabaw. mąż przygotował w poniedziałek ślizgawkę i piaskownicę i od tamtej pory załamanie pogody i deszcz ;/
    my jesteśmy na etapie kłótni, np. choć coś ewidentnie białe, Em mówi, że nie, sok stoi w kubku, ona mówi, że nie ma itd... doprowadza mnie tym do szaleństwa, a ja głupia i daję się wciagnąć w te potyczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh u nas takie zaprzeczanie było na przełomie zimy z wiosną, też się Ola wykłucała non stop o wszystko ze mną ale ja jej przytakiwałam za każdym razem więc zaprzestała - spróbuj tak poignorować Em troszeczkę to może też poskutkuje ;)

      Usuń
  4. Ola to mądra dziewczynka rośnie!
    Fajnie Was zobaczyć wszystkich razem ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń