czwartek, 20 marca 2014

Takie rzeczy

Moja córcia wydoroślała. Dosłownie. Nie wiem nawet kiedy stała się taka mądra, wyrozumiała i nawet coraz częściej posłuszna. Troszkę rozgadywać się zaczęła. Uwielbiam kiedy tak nieporadnie mi coś tłumaczy, stara się odmieniać i powtarza po trzykrotnie ten sam wyraz. Pojęcie naszej rodziny jest teraz dla Niej najważniejsze. Mikołaja nie zostawiłaby nigdzie samego, pilnuje na każdym kroku czy razem wracamy z wszelakich emigracji. We wszystkim chce pomagać i Mikołaj oczywiście do tego grona też się zalicza, bo przecież są w Jej mniemaniu na równi we wszystkim, co mnie bardzo cieszy. Pięknie zaczęła się dzielić. Sytuacja z poniedziałku która rozczuliła mnie na maksa - siedzimy wieczorem w salonie we czwórkę. Nagle się ulotniła do kuchni i dorwała banana. Sama pięknie obrała go ze skórki, wyrzuciła ją też do kosza, a następnie wparowała z czterema równymi kawałkami wręczając każdemu z osobna - "to mamy, to taty, to Miko i to Olki". No rozpłynęłam się! Do tego kiedy coś mi daje, to zawsze jest "posze", kiedy coś chce to ładnie pyta "mama moge?", a przy drobnym nacisku z mojej strony potrafi też "kekować". Dzięki takim gestom wiem, że moje kulawe wychowanie coś daje i wyrasta z Niej wspaniała młoda dama o artystycznej duszy.


W weekend wybieramy się na laby do Wawy :D Normalnie odliczam już godziny. Oczywiście zahaczymy o Ikeę, gdyż mam zamiar zakupić Oli wymarzone łóżko Minnen. Chciałabym się więc doradzić posiadaczy tego cuda, jakie brali materace, czy te "rosnące" są wygodne kiedy złożymy elementy? Bo zastanawiam się jednak nad kupieniem normalnego materaca 80x160, póki co. No i nadal nie mogę się zdecydować na kolor. Dylemat za dylematem. Robię jej lekki remont w pokoju, bo za pstrokato już było. Meble będą białe, a ściany szare. Większość planuję malować sama, tylko dywan kolorowy zostaje. Dawajcie znać co myślicie. 
Pozdrawiam i dobrej nocy.

14 komentarzy:

  1. No i rosną te dzieciaki.Fajnie ,że już taka samodzielna i tyle rozumie :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko się zachowała. Też się rozpływam jak Ala zrobi coś tak miłego. Tylko jakoś rzadko jej sie to zdarza.
    Udanych łowów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ach te dzieciaki, tylko zaskakują, jak nie w te to w drugą stronę :P

      Usuń
  3. Łóżeczko fajne, ale do materaca to ci nie doradzę bo nie miałam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ogrodniczki i świetna ta Twoja córa! Super, że potrafi się wszystkim dzielić, to bardzo ważne. A łożko super pomysł, kup materac 80x160, a potem dostanie go Młody, a jej kupisz większy. Takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrodniczki chłopięce H&M, przydadzą się później ;) ostatnio mam szał na takie uniseksy :)
      też tak myślę że zrobię, te łączenia nie wyglądają za wygodnie :P

      Usuń
  5. Dzieci zmieniają się z dnia na dzień, widzę to po mojej Natalce i Emilce. Jak ja dawno nie byłam w Ikea!!! Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  6. My też mamy białe mebelki u Martynki, bardzo mi się to podoba :)) A co do materaca nie doradzę, mnie się ikeowe łóżeczka niezbyt spodobały więc nawet ich pod uwagę nie brałam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo biały jest mega dziewczęcy w połączeniu z pudrowymi kolorami :)

      Usuń