środa, 18 czerwca 2014

Rok pierwszy


Brzmi dumnie. I nawet całkiem poważnie. A dokładnie, dziś o 16:50 minął rok, jak przywitaliśmy na świecie Mikołaja. Zleciało niepostrzeżenie. I nie będę ukrywała że cieszy mnie to bardzo, bo początki nasze były ciężkie. Cały ten rok w ogóle był dość trudny. Nie przypuszczałam nawet jak bardzo. Ale ten mój mały Pączuś wynagradza mi to teraz z każdym kolejnym dniem. Bywa różnie, ręce mi opadają i sił brakuje, ale jeden szczery uśmiech Grubsona rozwiewa wątpliwości i rozterki hen daleko. 




Mój Drogi Synku! Tęskniłam za Tobą od kiedy pojawiłeś się w brzuszku. Pomimo strachu wyczekiwałam na Ciebie przez te długie dziewięć miesięcy. Dawałeś się we znaki każdego dnia. Nie pozwoliłeś spać nocy przez prawie dwa, pierwsze miesiące. Ale wtedy marzyłam o tym co będzie za rok, czyli o tym, co mamy teraz. I nie zawiodłeś mnie. Choć ciężko mi czasem i sił już brakuje, podnosisz mnie na duchu i uspokajasz się w moich ramionach. Każdego dnia dajesz mi to, czego brakowało przy Oli, udowadniając, jaki jesteś niepowtarzalny. Dziękuję Ci za to i życzę, abyś zawsze był szczęśliwy i tak beztroski jak teraz. Kocham Cię równie mocno i niepodważalnie,

Mama.





17 komentarzy:

  1. Najlepszego przystojniaku:)))
    Jaki boski tort.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! Jaki on już duuuży! No i tort piękny, i siostra wystrojona podobnie jak mama. Rok za Tobą, teraz będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze urodziny :) Super tort ,właśnie myślę nad tortem na drugie urodziny mojej A. :)
    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat maleńki, a jednak już taki duży!
    u nas za miesiąc i nie wierzę, kiedy to zleciało.
    i tak zdecydowanie to bardzo ciężki rok.
    zarówno przyjemny jak i ciężki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, przy dwójce dzieciaków w tak małym odstępie wieku momentami było dramatycznie;)
      życzmy sobie żeby następny rok był tylko lekki i przyjemny
      dziękujemy za życzenia

      Usuń
  5. Jaki cudny torcik :)) Sto lat dla małego przystojniaka i dla siostry bo widzę że chwilę wcześniej też miała urodzinki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla rodzeństwa :) Ale fajnie, że mają tak urodzinki zaraz po sobie :) Różnice podobna jak u nas tylko że u mnie pół roku mniejsza :) No i ja mam starszego synka :) Super urodzinki i ta mucha i ten tort :) My bedziemy mieć chyba pszczółkowy roczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze koniecznie zajrzeć do Was w takim razie, w miarę podobne etapy przechodzimy, zawsze raźniej ;)
      bardzo dziękujemy za życzenia i czekamy w takim razie na Wasze urodzinki :)

      Usuń
  7. Ależ u was wysyp czerwcowych i dziecięcych przygód w poznawaniu tego świata, zarówno dla waszego roczniaka jak i trzylatki!

    I jaki tomkowy tort :)

    OdpowiedzUsuń