czwartek, 12 czerwca 2014

Trzecie urodziny


Co prawda impreza - i to podwójna, szykuje się na tą sobotę, ale z racji roczku Mikołaja, Ola swój osobisty tort i mini przyjęcie zaliczyła już dzisiaj. Wszystko się udało znakomicie, solenizantka była zachwycona. Z przejęcia już po czwartej rano siadła na łóżku i z radością oznajmiła że dziś są jej urodziny. Oczywiście potem poszła spać dalej, ale stres był. 
Uszykowałam wieczorem dekoracje, popakowałam prezenty, więc na dzień dobry atrakcji co nie miara. Zdecydowaliśmy się w końcu na hulajnogę i to był strzał w dziesiątkę! Cały dzień była number one, wszędzie ją ze sobą zabierała i na koniec poszła z nią spać (znaczy się trzymając ją za kierownik z za łóżka). Uwielbiam obserwować tą radość i ekscytację na jej twarzy, podczas rozpakowywania prezentów, a że nie obsypujemy Jej tak na co dzień pierdołami, to było to nie lada przeżycie. 





No nic, uciekam jeszcze sprzątać bo rodzina się zjeżdża w weekend. Dziękujemy bardzo za wczorajsze życzenia. Mam nadzieję że każde kolejne urodziny spędzimy równie wyjątkowo jak dziś.

13 komentarzy:

  1. Ja się zastanawiam nad prezentem dla Ali na 3 latka.
    Cudowną ma sukienusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam taką balansową hulajnogę - u nas hit sezonu normalnie :) Jeszcze na trampolinę czekamy :)

      Usuń
    2. My tez mieliśmy kupić tampoline ale robimy plac zabaw i trampolina musi poczekać do przyszłego roku.

      Usuń
  2. Jesteście wspaniali, że zrobiliście jej własne, oddzielne przyjęcie mimo wspólnego w sobotę :) Oleńka jest już taka duża! Szczęścia i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, już taka duża że przykro by jej było gdyby brat tylko królował w sobotę, więc innej opcji nie widziałam :) Dziękujemy za życzonka :*

      Usuń
  3. Sto latek dla Małej !! Wszystkiego najlepszego :)
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślinię się na widok tego tortu :)
    wspaniale!
    100 lat maleńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszny był :) mus truskawkowy z biszkoptem, oblany galaretką :D
      oczywiście miałam robić sama ale zwątpiłam przy tej mojej zgrai
      dziękujemy

      Usuń
  5. Moja Julcia w tamtym miesiącu skończyła 3 lata:)
    śliczną masz córeczkę.
    Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    mama-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale szczere!
    Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich 3 urodzin!

    OdpowiedzUsuń