poniedziałek, 18 listopada 2013

5 miesięcy

Nadal nie mam pojęcia kiedy to minęło.....kiedy mój maleńki chłopczyk zaczął stawać się takim ciekawym świata "małym mężczyzną"......przez pierwsze tygodnie potrafiłam w każdej wolnej chwili Go obserwować, aż M ze mnie żartował, a ja czułam że muszę się "napatrzeć", bo ten okres w moim życiu mija bezpowrotnie....I mimo to On urósł i nadal rośnie wyzbywając mnie złudzeń że jakoś to spowolnię...Jakaż szkoda że tak szybko to mija, ta nieporadność, całkowita zależność i zapach, on też zaczyna powoli uciekać....


 A tymczasem:

- ważę ponad 8 kg
- noszę pieluszki w rozmiarze 3 i ubranka w rozmiarze 74
- nie protestuję podczas ubierania, ani kąpieli - lubię pełną obsługę
- umiem sam bawić się w kojcu i łóżeczku
- przekładam zabawki z rączki do rączki i pewnie chwytam wszystko co mam w zasięgu rąk
- pięknie przekręcam się z plecków na brzuszek i z powrotem
- łapię się rączkami za stópki i próbuję je wpychać do buzi (że o piąstkach już nie wspomnę)
- próbuję się już czołgać na płaskiej powierzchni
- nadal się ślinię straszliwie, a zęba jak nie ma, tak nie ma
- znam już smak dyni (ulubiona), ziemniaka, marchewki, pietruszki, brokuła, jabłka i banana
- śmieję się w głos, a na wszelkie zaczepki reaguję uśmiechem
- w nocy nadal daję popalić
- uwielbiam spacery i świeże powietrze
- zasypiam sam przy butelce albo smoku i pieluszce
- kocham przytulańce, noszenie na rączkach i wygłupy z mamą
- siostra jest dla mnie obecnie najważniejszą i najciekawszą osobą w domku




 Uwielbiam! :*

10 komentarzy:

  1. Fajniutki bąbel. Konkretny z niego facet , chyba lubi zjadać? Moja ma ponad 7 mies i waży 8550 i wygląda jak pulpet :) ja też uwielbiam przyglądać się córci, telewizora nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubi lubi :) W przeciwieństwie do siostry :) Ale już na starcie był spory bo ważył prawie 4 kg.

      Usuń
  2. Uśmiech dziecka jest bezcenny:) Słodki chłopiec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wystrojony przystojniaczek. Nie moge uwierzyc jak te dzieci szybo rosna i codzien zaskakuja nowymi umiejetnosciami. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to prawda, po dzieciach najlepiej widać upływ czasu. Również pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla przystojniaka :)

    OdpowiedzUsuń