sobota, 22 lutego 2014

Złote myśli

Tak mi się skojarzyło Marlenko ;) No to jedziemy póki powieki jeszcze nie opadły do końca.
  1. Gdzie jest Twój telefon? - leży na stole
  2. Twój partner? - Król Artur :)
  3. Twoje włosy? - aktualnie ciemny czerwony brąz, przycięty do ramion
  4. Twoja mama? - perfekcyjna Pani domu
  5. Twój tata? - Pan złota rączka, wszystko potrafi
  6. Twój ulubiony przedmiot materialny - laptop + net, a coraz częściej aparat
  7. Twój sen zeszłej nocy - hahaha a to Ci powiem że sama nie wiem czemu ale Ty mi się śniłaś z całą swoją rodziną u mnie na kanapie siedzącą :P
  8. Twój ulubiony napój - herbata z miodem i cytryną
  9. Twój wymarzony samochód - HONDA CR-V
  10. Pokój, w którym jesteś? -  salon
  11. Twój eks? - hmmm...był ale go już nie ma
  12. Twój strach? - pająki i to do kwadratu!
  13. Kim chciałabyś być za 10 lat? - bizneswoman z zadbanym domem i szczęśliwą rodzinką
  14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? - na kanapie usnęłam.......
  15. Jaka nie jesteś? - cierpliwa
  16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś, przed tą, co robisz teraz? - sprzątanie i prasowanie
  17. Co masz na sobie? - koszulę nocną
  18. Ulubiona książka? - sama nie wiem
  19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? - eeeeeee, Milky Way (tak się właśnie odchudzam jak nikt nie patrzy)
  20. Twoje życie? - myślę że jest całkiem niezłe
  21. Twój nastrój? - ostatnio coraz lepszy
  22. Twój przyjaciel? - Madzia, od X lat
  23. O czym teraz myślisz? -  o tym, że zaraz mąż mnie pogoni dlaczego jeszcze nie śpię
  24. Co teraz robisz? -  kątem oka zerkam na film
  25. Twoje lato? - upał, żniwa, jeziora, LODY
  26. Co jest w Twoim telewizorze? - Kwiaty wojny
  27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? - 6 godz. temu
  28. Kiedy ostatni raz płakałaś? - 11 godz. temu
  29. Szkoła? - zootechnik
  30. Czego teraz słuchasz? - Mela Koteluk - Melodia Ulotna
  31. Twoje ulubione zajęcie w weekendy? - czas dla siebie
  32. Wymarzona praca - weterynarz
  33. Twój komputer - Toshiba
  34. Za oknem? - pole
  35. Piwo? - oj tak, bardzo chętnie :)
  36. Meksykańskie jedzenie? - lubię
  37. Zima? - duuuużo śniegu, ale tylko przez 3 dni, tak żebym zdążyła się wyszaleć
  38. Religia? - jak najbardziej, wiara to podstawa
  39. Wakacje? - gdzieś pod palmami mi się marzą
  40. W Twoim łóżku? - śpi mąż
  41. Miłość? -  taka jedna jedyna 

Ponieważ nie lubię wybierać, zapraszam do zabawy wszystkich chętnych i pomysłowych. Deklaracje pod postem to chętnie poczytam :)

7 komentarzy:

  1. i widzę jak bardzo się różnimy. dziwne, że na podstawie kilku pytań można zobaczyć jaki człowiek jest/wydaje się być.
    ps. miałam komputer toshibę, to nas łączy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja lecę do Twoich odpowiedzi bo mnie zaciekawiłaś ;)

      Usuń
  2. Fajnie Cię poznać od tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi hi.
    Mam nadzieję, że byliśmy grzeczni:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. No że grzeczni to nie powiem, ale za to jacy wygłodniali! ;)

    OdpowiedzUsuń